سیم و کابل خراسان افشارنژاد را از کجا خریداری کنیم؟

افشارنژاد

شرکت صنعتی خراسان  یکی از تولید کنندگان باکیفیت در عرضه تولید سیم و کابل می باشد. دارای سطح مقطع های مختلفی است و با هادی مسی خلوص بالا تولید می شود. کابل های این شرکت دارای تنوع بالای است. ازجمله کابل افشان،کابل ثابت،کواکسیال،تلفن و .. .

همچنینی دارای سیم متفاوت وهرکدام از این سیم ها دارای کاربرد متفاوت است که با فروش آن توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایران به خود اختصاص دهد. 

 

سیم برق افشان افشار نژاد خراسان

سیم تک رشته افشان از تعداد زیادی سیم مسی نازک تشکیل شده است که دارای عایق PVC می باشند. دمای کارکرد آنها در حالت انعطاف پذیر بین 5- درجه تا 70+ درجه می باشد و همین دامنه دمایی در حالت نصب ثابت بین 30- تا 80+ است.سیم خراسان

ولتاژ نامی در سیم و کابل افشارنژاد خراسان در سطح مقطع 0.5 تا 1 بین 300 تا 500 ولت و در سایز 1.5 به بالا بین 450 تا 750 ولت می باشد. همچنیناین سیم از هادی مسی ساخته شده است. که کلاس 5 یا افشان بوده و روکش آن PVC نوع C می باشد. قابلیت استفاده این سیم در لوله های خرطومی نصب شده در زیر و روی گچ، کانال های بسته و در وسایل برقی میباشد. اما دقت کنید که نمی توان آنها را به صورت مستقیم زیر گچ نصب کرد.

 

 

سیم برق مفتولی خراسان افشارنژاد

نام دیگر سیم مفتولی خراسان  سیم سخت یا سیم نصب ثابت می باشد. این سیم تک رشته ای مسی و با عایق PVC می باشد. دمای کارکرد این سیم در حالت انعطاف پذیر بین 5- درجه تا 70+ درجه است که همین دامنه دمایی در حالت نصب ثابت بین 30- تا 80+ است. سیم مفتولی خراسان مطابق با استانداردهای روز دنیا شامل IEC، VDE و ISIRI ساخته شده است.ولتاژ نامی در سیم برق افشارنژاد خراسان در سطح مقطع 0.5 تا 1 بین 300 تا 500 ولت و در سایز 1.5 به بالا بین 450 تا 750 ولت می باشد. هادی از جنس مسی کلاس 1 یا 2 است.

 

از دیگر انواع سیم خراسان افشارنژاد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد :

سیم برق کاربرد
اتومبیلی در اتومبیل و محل هایی که دور از حرارت هستند
سخت هوایی جهت توزیع جریان برق در مسیر هوایی
رانژه جهت سیم‌کشی تابلو‌های الکترونیکی، آمپلی ‌فایر‌ها، سیستم ‌های داخلی تلفن‌ ها، ابزارهای اندازه‌گیری و تجهیزات پردازش داده‌ها
سیم بدون روکش جهت تغذیه وسایل الکتریکی قابل حمل در محل‌ هایی که فشار مکانیکی کمی وجود دارد

 

شما می توانید برای خرید سیم خراسان افشارنژاد و یا اطلاع از قیمت سیم برق خراسان به سایت ما مراجعه کنید.