نکاتی که باید هنگام خرید کلید و پریز رعایت کنید

کلید ویرا

نکات مهم در هنگام خرید کلید و پریز

خرید کلید و پریزها از انتخاب های مهم برای فضای شماست. علیرغم اینکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، در سرتاسر هر فضای منزل یا فضای ادارای دیده می‌شوند، بنابراین اغلب نقش مهمی در ظاهر فضای شضما ایفا می کنند. اغلب به عنوان یک فکر بعدی نادیده گرفته می شود.

انتخاب پریز مناسب در واقع یک تصمیم بزرگ است.

در این مقاله، به پنج نکته کلیدی می پردازیم که باید هنگام انتخاب سوکت و کلید مناسب برای فضای خود در نظر بگیرید.

ظاهر

اگر فضایی به سبک قدیمی با سقف‌های بلند، سرویس های گران‌قیمت یا آثار هنری روی دیوارها و مبلمان آنتیک دارید، اگر از گلید های ارزان قیمت استفاده کنید، با اینکار ظاهر محیط خود را خراب میکنید. و اگر اتاقی به سبک معاصر دارید،قاب هایی به سبک عتیقه نیز می توانند به همان اندازه نامناسب به نظر برسند.

قبل از خرید، به سبک دکوراسیونی که دارید فکر کنید. برخی از روکش ها همانند مدل الماس از آسیا الکتریک دارای طراحی برجسته و منحصر به فرد است. دارای استاندارد و سطح ایمنی بالا است. این مدل برای فضاهای کلاسیک شما بسیار مناسب است.

ویرا

 کلید های ویرا بسیار برای اتاق های مدرن مناسب است، به خصوص اگر مبلمان یا وسایل الکترونیکی مشکی دارید.

کلید و پریزهای ویرا

 اگرچه صیقل خورده از نظر روشی که می تواند در ساختمان های جدید مدرن نیز جا شود، نسبتاً همه کاره است. بسیاری از ساختمان‌های جدید مدرن با دکور خنثی به یراق آلات کرومی یا سفید مجهز می‌شوند، که مانند یراق آلاتی مانند برنج و نیکل سیاه ظاهری ندارند، اما خنثی‌تر هستند.

 

 

اگر به دنبال کلید و پریز مناسب با سبک دکوراسیون خود هستید پیشنهاد میکنم. به سایت ما سر بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

 

نوع قاب

نوع قاب انتخابی شما می تواند تاثیر ظریفی بر ظاهر کلی اتاق داشته باشد. صفحات پیچ دار کمی ارزان تر به نظر می رسند، با این حال ممکن است به خوبی با سبک دکوراسیون شما مطابقت داشته باشند. هر چند روکش های بدون پیچ شیک تر به نظر می رسند.

صفحات تخت نسبت به صفحات برآمده بهتر به نظر می رسند، با این حال نصب آنها همیشه امکان پذیر نیست و اغلب هزینه بیشتری نسبت به صفحات برجسته دارند.

نوع سوئیچ

اینجاست که باید هم ظاهر و هم عملکرد را در نظر بگیرید. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که هر چند وقت یکبار حتی تعداد بیشتری نیز در دسترس قرار می گیرند. برخی از گزینه های رایج عبارتند از دیمر و سوئیچ های لمسی.

سوئیچ های دیمر برای تطبیق پذیری عالی هستند، اما همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند.بنابراین می توانید از آنها فقط در جایی استفاده کنید که واقعاً نیاز به تطبیق سطوح روشنایی با شرایط دارید.

 

کلیدهای کلید برای ویژگی های دوره عالی هستند و واقعاً سبک اتاق را به سطح بعدی ارتقا می دهند و به آن احساس کلاسی می دهند. باز هم هزینه آنها زیاد است و ممکن است برای طراحی های امروزی بیشتر مناسب نباشند.

کلیدهای راکر رایج ترین کلیدهای نور هستند. از این مدل کلیدها برای قطع و وصل کردن یک یا چند مدار استفاده می شود. همچنین آنها “مدل مورد اعتماد” هستند، سوئیچ هایی که معمولاً انتخاب پیش فرض هستند، اما آنها سطح تطبیق پذیری را مانند سوئیچ های دیمر ارائه نمی دهند.

سوئیچ‌های لمسی گزینه‌های آینده‌نگر تری نسبت به باقی سویچ ها هستند. همچنین این خطر را دارند که در مکان‌ها یا اتاق‌های دوره‌ای ظاهری نامرتب داشته باشند. این مدل بیشتر برای سبک های مدرن  مناسب می باشند، اما قیمت بالاتری نیز دارند، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای پروژه ساختمان سازی شما نباشند.

کیفیت

درست مانند سایر زمینه های زندگی، شما بابت مبلغی که پرداخت میکنید انتظار کیفیت دارید. بسیاری از مردم به سراغ گزینه‌های ارزان‌تر می‌روند، اما اغلب ظاهر کلی و همچنین عملکرد را نادیده می‌گیرند.

به دنبال محصولاتی با ضمانت‌های بالاتر باشید، زیرا واقعاً می‌خواهید سوئیچ‌ها و کلیدهای شما برای مدت طولانی دوام بیاورند. اگرچه تعویض آنها کار مشکلی نیست، اما به سادگی رنگ آمیزی مجدد دیوار یا جابجایی میز نیست، بنابراین استفاده از اتصالات برقی که ممکن است طی یک یا دو سال خراب شود، ممکن است برای شما مشکل ساز شود. حداقل 5 سال هدف گذاری کنید.

عمق و وسعت برد

در حالی که روکش‌های معمولی وجود دارند که می‌توانند یکسان به نظر برسند، حتی اگر از دو تامین‌کننده مختلف خریداری شوند، بسیاری از سبک‌های سوکت و کلید کاملاً شبیه یکدیگر نیستند، بنابراین مطمئن شوید که محدوده‌ای را انتخاب کنید که دارای هر اتصالات الکتریکی مورد نیاز شما باشد. . اغلب می‌توانید از صفحات داده و ماژول‌های یورو استفاده کنید تا تعداد کمی از ماژول‌های باقیمانده را بسازید، اما این ماژول‌ها به خوبی سوکت‌ها و سوئیچ‌های معمولی به نظر نمی‌رسند، بنابراین بهتر است بیش از حد به آنها اعتماد نکنید.

 

 

محصولات مرتبط