دلایل استفاده از سینی کابل برای کابل کشی

سینی کابل

طبق قانون، سینی کابل «واحد یا مجموعه‌ای از واحدها یا بخش‌ها و اتصالات مربوطه است که یک سیستم ساختاری سفت و سخت را تشکیل می‌دهد. که برای بستن یا پشتیبانی ایمن کابل‌ها استفاده می‌شود».

سینی کابل چیست؟

 یکی از راه هایی است که می توانید کابل های خود را سازماندهی و پشتیبانی کنید. استفاده از آنها در حال افزایش است و آنها اغلب جایگزین بهتری برای لوله ها هستند. مشکل اصلی سیستم های کانال برای توزیع کابل های ارتباطی این است که نصب آن اغلب پیچیده است و بنابراین گران می شود.

زمان و مهارت قابل توجهی برای نصب کانال به یک استاندارد خوب مورد نیاز است. زمانی که لوله‌ها را دریافت می‌کنید، پیاده‌سازی و سرویس‌دهی هزینه بر هستند. این می تواند هر یک از نقاط قوت سیستم مجرای را از بین ببرد.

مزایای سینی کابل

 سیستم آن، مزایای بسیار بیشتری را ارائه می دهند و به کابل ها، امنیت می دهد که در برابر عوامل محیطی از آن ها حفاظت کند. بازار این محصول پرطرفدار به دلایلی از نظر اندازه و محبوبیت در حال رشد است. مزایای زیادی وجود دارد که چرا باید به نصب سینی کابل فکر کنید. در ادامه متوجه خواهید شد که چرا انتخاب آن در حال حاضر و در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.

      مطالعه شود: راهنمای خرید سیم و کابل استاندارد

 پس انداز بیشتری/هزینه کمتر

هنگامی که می خواهید به عنوان یک بیزینس در پول خود صرفه جویی کنید، انتخاب سینی کابل ایده آل است.  زیرا  هزینه کمتری را برای نصب ارائه می دهد. زمان کمتری برای نصب سینی کابل صرف می شود. از آنجایی که یک نصاب حرفه ای می تواند کار را سریعتر به پایان برساند، پس هزینه کمتری برای زمان و کار پرداخت می کنید.

این برای کسانی که مایل به نصب کابل فیبر نوری یا کابل مسی هستند ایده آل است. راه دیگری که می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید این است که سینی کابل ها به حفظ عمر کابل ها و بهبود عملکرد طولانی مدت آنها کمک می کند. با یک تیر دو نشان زده اید!

طراحی سینی کابل نیز باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود. چگونه؟!! زیرا با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به هر کابلی اجازه ورود یا خروج در طول مسیر را می دهد. این مکان اضافی یا تغییر سیم و کابل را در زمان نیاز ارائه می دهد.

سینی کابل کل فرآیند سیستم سیم کشی را ساده می کند زیرا قبل از نصب به جزئیات کمتری نیاز است. این برخلاف سیستم‌های مجرای استاندارد است که به دلیل نیاز به جعبه‌های اتصال یا کشش و تحمل‌های سخت‌تر در ظرفیت، به طراحی پیچیده‌تری نیاز دارند.

 سیم کشی مرتب و تمیز به نظر می رسد

سینی کابل نسبت به نصب سیم های استاندارد مزیتی دارد زیرا ظاهری مرتب تری را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است برای کار با سیستم‌های مختلف به انواع مختلفی از کابل‌ها نیاز داشته باشید،نگاه کردن به دسته های سیمی که بیرون می گذارید می تواند جذاب نباشد. با این حال، با افزودن سینی کابل،این شلختگی و نا مرتبی را از بین خواهید برد. ظاهر تمیز برای چشمان شما و همچنین سایر بازدیدکنندگان جذاب خواهد بود.

قطعا یک محیط کار منظم برای شما و بازدید کنندگان دلچسب تر خواهد بود.

وجود ایمنی پیشرفته 

وقتی سیم‌ و کابل های خود را در معرض دید قرار می‌دهید، نه تنها با قرار گرفتن آن در مسیر دچار مشکل خواهید شد، بلکه ایمنی کلی محیط را نیز به خطر می‌اندازید. کابل کشی ضعیف نصب شده می تواند یک خطر بزرگ باشد.

وقتی سیم و کابل ها بر روی زمین رها شده باشند، احتمال لغزش، افتادن و سایر حوادث را افزایش می‌دهید. اینها انواع حوادثی هستند که می خواهید در کسب و کارها وقتی کارگر و مشتری دارید از آن جلوگیری کنید.

مدیریت خوب کابل می تواند از احتمال وقوع این حوادث در کسب و کار جلوگیری کند. همچنین احتمال نشت روی سیم ها را کاهش می دهید که می تواند به خود کابل یا تجهیزات متصل به آنها آسیب برساند.

 انعطاف پذیری بیشتر

سیستم‌های سینی کابل بسیار قابل انعطاف هستند. برای موارد که نیاز به تغییر باشد بسیار مناسب است.

اگر تصمیم به جابجایی تجهیزات خود دارید، می توانید از آنها استفاده کنید زیرا سازگار هستند و می توانند الزامات را برآورده کنند. در حالی که ممکن است مجبور شوید تعداد سیم‌ها یا کابل‌هایی را که می‌توانید در کانال‌ها نصب کنید محدود کنید، محدودیت کمتری در مورد سینی‌های کابل وجود دارد.

سرعت نصب سریعتری را در مقایسه با سیتم لوله کشی داراست که در نتیجه زمان کمتری را صرف می کند. که به سرعت می توانید به کسب و کار خود برگردید. هزینه کمتر هم م یتواند از گزینه های انتخاب شما برای این محصول کم خرج باشد.

دوام و کیفیت عالی

با توجه به کیفیت و دوام عالی این محصول می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کنید. اگر بخواهید این محصول را در فضای باز نصب کنید، قطعا از کاهش میزان خطرارت با نصب آن بسیار احساس رضایت خواهید داشت. همچنین مناسب در برابر عوامل محیطی مانند باد، برف، باران یا یخ مقاوم است. حتی در فضای باز، سینی کابل در برابر خوردگی مقاومت می کند.

سینی کابل چه انواعی دارد؟

با توجه به پروژهای خود، انتخاب و کاربرد سینی سیم و کابل متفاوت است. در ادامه با توجه به جنس و ضخامت انواع این محصول را شرح خواهیم داد.

 

انواع سینی کابل بر اساس جنس

سینی کابل به دودسته فلزی و غیر فلزی بر اساس جنس تقسیم بندی می شود. سین های فلزی با موادی همچون گاوانیزه، رنگ پودری پوشش داده می شوند.

  • سینی کابل آلومینیومی

  •  فولادی

  •  فایبرگلاس

 

 بر اساس ضخامت

سینی با عرض های ۱۵۰ تا ۴۵۰ میلیمتر با استفاده از ورق های ۱٫۲۵ تا ۱٫۵ تولید می‌شوند، اما عرض ۵۰۰ تا ۶۰۰ میل با استفاده از ورق های ۱/۵ تا ۲ میلیمتری تولید می‌شوند.

بر اساس اندازه

اندازه بر اساس عرض شامل:
سینی کابل‌ها با عرض ۱۰۰ ، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ، ۳۰۰ ، ۴۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ ، ۷۰۰ ، ۸۰۰ میلی‌متر به فروش می رسند.

لوازم جانبی سینی کابل

سینی جهت برقراری اتصال و ارتباط میان اجزا از لوازم جانبی متعددی نظیر:

  • درب سینی کابل

  • رابط

  • زانو

  • سه راهی و چهارراهی سینی

  • ساپورت سینی کابل

  • نردبان کابل

برای نصب کابل های استفاده می کند.

 

 

سینی کابل در کجا استفاده خواهد شد؟

  •  تاسیسات الکتریکی
  • مکان های سرپوشیده
  • تأسیسات صنعتی
  • فضای باز
  • مکان هایی که تحت تاثییر عوامل زیست‌محیطی شامل بار، یخ، باد، برف و احتمالاً موقعیت‌های لرزه‌ای است.
  • الزامات خوردگی بر روی مواد و پرداخت تأثیر می گذارد.
  • مکان های خطرناک برای کابل

 

سفارش آنلاین سینی کابل با کیفیت

در هنگام سفارش سینی کابل باید به ضخامت،جنس و نوع گالوانیزه آن دقت کنید. همیشه باید با یک متخصص با تجربه کار کنید تا به شما کمک کند سینی کابل مناسبی را تهیه کنید. تجهیز ساختمان طیف گسترده ای از این محصول را در اختیار شما قرار می دهد. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع را باید خریداری کنید و در انتخاب خود دچار سردرگمی شده اید، می توانید با تماس با ما راهنمایی های مورد نظر خود را دریافت کنید. با تیم تجهیز ساختمان صحبت کنید تا در انتخاب محصولات مناسب برای نیازهایتان کمک بگیرید.