مزیت چراغ های توکار

مزیت چراغ

 

نور یکی از ضروری ترین عناصر در دکوراسیون منزل است. هنگامی که  نورپردازی به درستی  انجام شود، میتواند فضا را به زیبایی روشن کند. اگر در حال ساختن یا بازسازی خانه خود هستید، بهتربن انتخاب برای زیباتر کردن فضای خود استفاده از نورپردازی توکار می باشد.در این مقاله به چند مزایا و معایب نورپردازی توکار اشاره می کنیم:

مزیت چراغ
تجهیز ساختمان

مزایای نورپردازی توکار

یکی از مزایای اصلی نورپردازی توکار، فراهم کردن سطح پوشش بیشتر است. از آنجایی که نورهای فرورفته در سرتاسر سقف قرار دارند، روشن کردن هر گوشه اتاق شما به طور یکنواخت آسان تر است.  چراغ های توکار را می توان در آشپزخانه ها، اتاق های نشیمن و کمدها انتخاب کرد.

یکی دیگر از مزایای چراغ های توکار این است که آنها در سبک های مختلف تولید می شوند. اگرچه این چراغ‌ها کم نورتر از یک لوستر هستند، این یک اشتباه رایج است که فکر کنیم همه چراغ‌های توکار یکسان به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، 

در نهایت، نورپردازی توکار برای نمایان کردن اشیا و آثار هنری عالی است. 

معایب نورپردازی توکار

در حالی که روشنایی توکار در بسیاری از موارد عالی عمل می‌کنند، اما ممکن است بخواهید قبل از نصب آن‌ها چند معایب را در نظر بگیرید. ابتدا باید سوراخ هایی را در سقف خود ایجاد کنید. سپس، باید چندین کابل را اجرا کنید – مگر اینکه از جعبه اتصال استفاده کنید. اگر زمانی از استفاده از چراغ قوطی پشیمان شدید، این همه بیهوده است.

مشکل دیگر در مورد چراغ های توکار این است که آنها یک طرفه هستند، به این معنی که شما معمولاً به بیش از یک چراغ نیاز دارید تا اتاق خود را به درستی روشن کنید. برای جلوگیری از هدر دادن پول، تحقیق خود را انجام دهید تا نوع چراغ قوطی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر به کمک کمی نیاز دارید، متخصصان ما در JDP Electric می‌توانند راهنمایی‌هایی را ارائه دهند!

ما امیدواریم که این وبلاگ مقداری (جناسی در نظر گرفته شده) در مورد جوانب مثبت و منفی نورپردازی توکار روشن کند. JDP Electric بیش از 15 سال است که به منطقه Fargo خدمات می دهد، و ما دوست داریم به شما نیز کمک کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با ما تماس بگیرید یا با شماره (701) 232-1991 تماس بگیرید.

5 مزیت نورپردازی توکار
تصور زندگی بدون نور سخت است. از همیشه نقش مهمی ایفا کرده است و بر محیط های اطراف ما تأثیر می گذارد. فضای کاری، خیابان ها، خانه، هتل ها یا هر فضای داخلی یا خارجی. راه حل های روشنایی وجود دارد، و آنها به این دلیل هستند که زندگی بدون روشنایی ممکن نیست.

محیط کار بهره وری را دیکته می کند و نور روحیه نیروی کار را تحریک می کند. نورپردازی همچنین به زیبایی شناسی اتاق می افزاید و آن را برجسته تر نشان می دهد. صنعت روشنایی از زمان پیشرفت های تکنولوژیکی شاهد یک تغییر پارادایم است. ال‌ای‌دی‌ها به دلیل مزایای بی‌شماری از جمله بهره‌وری انرژی، دوام و سازگاری با محیط‌زیست، راه‌حل‌های روشنایی ترجیحی برای روشنایی هر فضای تجاری هستند. آنها همچنین در طیف گسترده ای از وسایل موجود هستند که به آنها امکان می دهد در کاربردهای تجاری مختلف استفاده شوند.

نورپردازی توکار چیست؟
نورپردازی توکار نوری است که در سقف نصب می شود. کاربردهای متعددی دارد و معمولاً در محیط های کاری برای ظاهری تمیز و ناب استفاده می شود. روشنایی فرورفته هنگام نصب با لامپ های LED، یک وسیله روشنایی عالی برای روشنایی دفاتر را تشکیل می دهد. یک چراغ فرورفته معمولاً دارای سه قسمت محفظه، تریم و نور است.

مزایای نورپردازی توکار

نورپردازی تاکیدی
نورپردازی توکار می تواند نقش های بسیاری از جمله برجسته کردن یک مکان را ایفا کند. این وسایل روشنایی ظریف هستند و می توانند از دید ساده پنهان شوند و برای ایجاد درخشش ملایم استفاده می شوند. آنها در برابر جلب توجه به خود مقاومت می کنند و نور کافی را به خصوص در دیوارها و مناطقی که نیاز به غلظت یکنواخت نور دارند، فراهم می کنند.

توهم فضای بیشتر
نورپردازی توکار در سقف نصب می شود که ظریف تر است و فضای بصری کمتری را اشغال می کند. از آنجایی که چراغ‌ها در سقف نصب می‌شوند، این توهم را ایجاد می‌کند که اتاق بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر می‌رسد، تا حدی به این دلیل که چیزی آویزان نیست. نورپردازی توکار می‌تواند از تکنیک «شستشوی دیوار» نیز استفاده کند. در این تکنیک، نور بیشتری در اتاق پخش می شود (معمولاً با استفاده از نوع مناسب تریم). برخی از بازتابنده های جهت دار به خوبی با نورهای فرورفته کار می کنند که می توانند به طور موثر از تکنیک “شستشوی دیوار” در فضاهای مختلف استفاده کنند.

علاوه بر این، چراغ‌های فرورفته درخششی ملایم به اتاق می‌دهند که به طور فعال مرزها را محو می‌کند. به این ترتیب اتاق بزرگتر و برجسته تر به نظر می رسد. به عنوان مثال، وقتی چراغ‌های فرورفته در گوشه‌های اتاق نصب می‌شوند، به نظر می‌رسد که مکان بازتر است.

زیبایی شناسی
یک گزینه نورپردازی همه کاره، نورپردازی توکار خوب به نظر می رسد و به زیبایی یک مکان می افزاید. ما در Wipro Lighting طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های روشنایی کاربردی از جمله روشنایی LED را ارائه می‌کنیم. یکی از چراغ‌های فرورفته ما، VERGE LED یک چراغ روشنایی زیبا و برنده جایزه معتبر Red Dot برای طراحی محصول است. گزینه های نورپردازی توکار مانند VERGE LED حس هماهنگی بصری را ایجاد می کند که در آن افراد می توانند همکاری کنند و به طور موثر کار کنند. این چراغ همچنین از نظر فناوری پیشرفته و به خوبی تحقیق شده است که از یک پخش کننده بدون درز HET PC با قابلیت 10 درصد نور بالا و 90 درصد نور پایین برای گزینه های روشنایی کاربردی و در عین حال متعادل استفاده می کند. همچنین برای همه سبک های دکوراسیون مناسب است زیرا حضور ظریفی دارد.

همه کاره
چراغ های LED فرورفته بسیار بالا هستند

همه کاره و قابل نصب در هر فضای داخلی. اتاق جلسه، پذیرایی، فروشگاه خرده فروشی یا حتی کتابخانه باشد. چراغ های توکار دارای موارد استفاده زیادی هستند. آنها همچنین در ارائه بهترین تکنیک های مختلف طراحی نور به خوبی کار می کنند. چراغ های فرورفته عمدتاً برای ایجاد یک محیط استفاده می شوند زیرا خود را پنهان می کنند و توزیع نور گسترده تری دارند. به عنوان یک چراغ روشنایی محجوب، روشنایی فرورفته بهترین گزینه برای کاربردهای تجاری است.

نورپردازی توکار به دلیل مزایای ذکر شده در بالا در فضاهای کاری ترجیح داده می شود. زمان آن فرا رسیده است که مشاغلی که به دنبال نوسازی دفاتر خود هستند، به بازسازی LED ها، به ویژه نورهای توکار برای روشنایی بهتر فکر کنند. آنها در همه صنایع ترجیح داده می شوند، سازگار با محیط زیست هستند و جذابیت مدرن دارند.